söndag 19 maj 2013

Ledig dag

Ja ledig dag vad är det liksom...
Idag börhjade dagen med att jag bytte lakarn i sängarna, tvätta och hängde ut och torka så härligt:) sen blev det storstädning av hela huset, en tur till plantagen min favvo affär!! skulle kunna handla ihjäl mej där >3 köpte massor av uteblommor bara i rosa och lila som är mina favoritfärger och även 2 klängrosor i rosa. Hem och plantera allt detta blev så himla fint har blommor överallt nu. Precis när jag och Lucas va klara börja det ösregna...
In och bakade Lucas ville baka kladdkaka så det fick det bli och sen bakade vi dubbelsats rågbröd blev 10 st hålkakor och Lucas bakade en plåt med bröd också.
Tände ljus och fikade sen mys!!
Sen laga mat köttfärssås och spaghetti ja och nuuu äntligen sitter jag här!!
Ska bara koppla av resten av kvällen ja så är livet för en småbarns mamma hi hi.....
Kram till er alla hoppas ni haft mysig helg.

Inga kommentarer: