onsdag 3 oktober 2012

Ledig dag

Ja idag har jag haft en ledig dag och det har ju varit skönt frågade Lucas imorse vad vi skulle göra idag när vi var lediga. Då sa han att han ville att vi skulle åka till Vadstena och leka i lekparken och fika. Så det gjorde vi kul att ha kommer med förslag:)
Åkte in på förmiddagen och började med lekparken ett bra tag, sen givk vi till gamla condis mitt favorut café <3>
Det är så mysigt där med tända ljus på alla bord. Jag tog kaffe och en friskus macka och Lucas tog en chokladboll med strössel på och en apelsin festis. Så där satt vi och fikade och hade det mysigt bara vi två, jag njöt för fullt. Lucas också för han sa att det va mysigt och att han älskade mej då blir man glad i hela mamma härtat!!
Min älskade lilla kille:)
Sen gick vi en långpromenad tycklingerundan den tog 1½ timme att gå men vi stannde och tittade på kossor, hästar, gick förbi stranden där vi brukar bada vid på sommaren och vi fotade en hel del det är fint med höst foton.
När vi kjom hem bakade vi en kladdkaka och gjorde fruktsallad till Jimmy kom hem från jobbet också Lucas förslag att vi skulle baka.
Ja en alldeles underbar ledig dag!!

Inga kommentarer: