torsdag 25 oktober 2012

Torsdag förmiddag


Här är en bild från i somras när vi var i vimmerby på astrid lindgrens värld Lucas står i Madickens hus. Vi fick hem en tidning att det var höstmarknad där på astrid lindgrens värld v 44 och det var ju en liten kille här som blev eld och lågor över att få en tidning från pippi och han ville ju åka dit på en gång...
Men vi ska åka dit nästa helg bestämde vi kan ju va mysigt att gå där och strosa.

Idag är det torsdag och jag är leeedig så skönt efter 3 jobbiga dagar på jobbet. Idag låg vi bara och myste Lucas och jag i sängen och sovb till halv nio så sönt det va!
Bästa som finns när det bara är vi hemma<3>

Snart ska vi ta en tur och köpa nya fodrade gummi stövlar till dagis de som han har nu är för små och jag är sugen på ett par nya byxor till mej har hittat en toppen modell i jeans som jag köpte ett par svarta för ett par veckor sen och nu har de fått in en massa fina färger.

I helgen jobbar jag...15-21 imorgon trist en fredag kväll...men det får gå jag får se fram mot lördag då jag är ledig har tagit en semesterdag för att jag har delat pass egentligen 7-12 och 16-21 och det blir 10 mil för mej att åka och 2 timmar restid och så 10 tim arbets tid. Roligare kan man ju ha det.
Så det blir att va hemma och mysa eller om vi hittar på något kul. Jobbar söndag också men bara till 16 så det känns som en bra helg med jobb.
Sen har jag 2 veckor framför mej med korta pass och mycket ledigt.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: