fredag 13 december 2013

Lucia morgon

 Jag
 
 
 
Ja här har det varit Lucia morgon så mysigt:)
Var på dagis redan kl 06.45 på morgonen för de skulle sjunga och va små tomtar, stärngossar, lucior, tärnor, pepparkakor de små barnen på dagis.
Lucas va så söt stolt mamma:) vi va där alla farmor farfar morfar + sambo o ena brosan sen va det fika.
Nu börjar jag bli trött känner jag när man varit uppe så tidigt men ska ta en promenad tänkte jag o köpa lite på Panduro så Lucas o jag kan måla små tomtar.
I helgen blir det att köpa julgran och göra lite julgodis blir knäck, rockey road o mozart kulor sen får det räcka vi äter inte så mycket ändå av julgodis...

Vi har haft barnkalas, vanligt kalas här i veckan eftersom lille killen fyllt 4 år så man är rätt trött efter allt som varit i veckan och dessutom massa jobb. Men idag tog jag en semesterdag och det var skönt med en extra ledig dag.
Ha en fin lucia alla där ute.

Inga kommentarer: