söndag 5 januari 2014

Nu är glada julen slut slut

Ja nu är julen slut och det känns skönt, det är mysigt och man pysslar och grejar men sen är det lika skönt att få bort allt igen. Det har vi roat oss med idag, tagit bort adventsljusstakar, kastat ut granen men den var verkligen bra vår gran  i år, köpte en kungsgran det är det värt!! Inte ett endasste barr nästan. Vi har dansat runt granen o haft julgransplundring här och Lucas har fått tagit sönder pepparkakshuset och ätit av det.
Jag har bytt gardiner, städat och tagit fram vita ljus, lyktor, dukar osv så här är rent och fräscht.
Men julen va bra jag fick massa fina julklappar så glad för det fick bla 2 jättesnygga klänningar av min man en svart typiskt fodral tajt med urringning av pärlor i silver jätteläcker den satt perfekt, hade den på nyårsafton då är det kul med nåt extra fint :)

Nu vill jag ha vår vill inte ha nån mer snö.... så vi kan fortsätta att gå långpromenader. Vi har gått massor sista tiden senast igår blev det 1.6 mil och så skönt är det skulle kunna bara gå o gå:) Sen va det skönt med ett varmt skumbad när vi kom in myssss <3 font="">
jag vill önska er alla en god fortsättning på det nya året.

Inga kommentarer: