lördag 11 januari 2014

Ledig lördag



Lördag och jag är ledig idag så härligt jag tog en ledig dag idag för att få va med familjen:) vi har haft en mysig dag  och sov till 9 tiden åt frukost och kolla lite nyhetsmorgon. Sen packa vi ihop badsaker och så åkte vi till simhallen i Finspång som älsklingen fått tips om att det skulle va bra. Så det kan jag rekommendera det va kul där massa stora vatten rutschkanor och så kunde man simma ut utomhus va lite kallt men kul och det bästa av allt va att det va saltvatten och inte klor så jag kunde bada, jag tål inte klor så bra. Efteråt var vi och åt lite jag tog en kycklingsallad som va god. Ja en mysig dag!!
Nu är vi hemma och har precis fikat med de stora grabbarna.  Men nu så ska vi gå en liten promenad och sen blir det mys framför tv.n för imorgon är det dags för jobb igen. Men det är värt att ta en strö dag ledig på jobbhelgen för att va med familjen
Ha en härlig lördag kväll alla ni också kram

Inga kommentarer: