måndag 15 december 2008

Måndag kväll




Hej svejs...

Har inte bloggat på ett bra tag nu har inte känt för det men nu kommer ett litet livstecken iallafall..

Nu är min arm lite bättre som tur är, men om jag håller på för mycket får jag ont´..men har iallfall bestämt mej för att försöka att jobba imorgon efter 1½ veckan sjukskrivning, får se hur det går.

Nu äntligen är vårt hus helt färdigt och jag är så glad för det. Blev färdigt till jul iallafall som var vårt mål så nu är det så fint här:)

Dax att ta itu med julklapparna nu också har köpt klart till barnen nästan bara lite kvar till ena grabben. Sen är det ju en del kvar ändå om man tänker efter..blir väl aldrig klar känns det som...

Barnen tjatar att vi ska göra julgodis också så lite blir det väl att vi gör. Funderar på att göra rockyroad som jag fick göra 2 ggr förra julen för de var helt tokiga i det här...:) så jag väntar nog med att göra julgodis några dagar före julafton må el tis för då är jag ledig. Sen blir det nog Leilas kola hon är förresten min favvis hon är toppen tycker jag!! så mysig tjej som bjuder på sig själv.

Köpte ett fågelbord nyligen som vi satt upp här för de små fåglarna gulligt:)


1 kommentar:

Malin E sa...

Va skönt att du är bättre i armen,kanske ännu bättre nu än när du skrev inlägget.Inte kul att ha ont och speciellt inte om det gör SÅ ont som för dig!! Jobbigt!

Vill önska dig och din familj en riktigt god jul! Hoppas ni får det mysigt och fint.
Kram Malin