onsdag 3 december 2008

Saffransbak


Dessa lussekatter bakade jag i helgen och så bakade jag lussebullar med mandelmassa och pärlsocker på också. De sista brukar vara väldigt uppskattade kan jag ju säga:)
I söndags hade vi lite adventsfika här med mamma, syster, mormor och morfar. Fick julstjärna och söta minikuddar med doft i, blev så glad så!!
I måndags på jobbet bakade jag lika igen som jag hade gjort hemma så det blev ju dubbelt upp..men man får ju offra sig lite.
Idag slutade jag tidigt och det händer typ aldrig och det var ju så skönt, är så trött idag och ska bara slappa resten av dagen hade jag tänkt..har tränat massor i helgen och i veckan så idag ska jag nog ta det lugnt med det isåfall blir det bara en promenad.
Allt knallar på som vanligt..märker ju att det är många inne här och läser min blogg som jag inte vet vem det är..tror nog att det är flera som känner igen mej så det vore ju kul med en hälsning när ni ändå är inne och tjuvläser här..fick ju en hälsning av en fd slamtjej och då blev man ju glad att den personen ger si till känna och skickar en hälsning så tack petra för den hälsningen kul att få! Är helt säker på att det är en el fler fd slamtjejer som läser här så ni kan ju ge er till känna...:)
Nu har jag tänt massa ljus här och ska snart sätta på lite kaffe och ta fram lussekatter till barnen så ska vi fika lite.
Hoppas ni alla hade en trevlig första advent.
Kram Kram

Inga kommentarer: