lördag 3 januari 2009

Idag har...


Ja idag har denna lilla vovve fått ut och gå i skogen...vi var ute i skogen och gick i nästan 2 timmar på eftermiddagen. Så det var till att gå bland sten,berg, kvistar, grenar ja allt...så Harry fick hoppa och ha kul han stortrivdes som bara den!!
När vi kom in från promenaden fick vi fika hos svärföräldrarna och det smakade gott med kaffe då när vi var frusna!!
Senare kom våra vänner hit på fika hade gjort kladdpepparkaksmuffins nyligen så gjorde små bakelse av de till fikat med grädde och hackad choklad på det var uppskattat som tusan!! men jag åt fruktsallad och det var också så gott!!
Sen satt vi och snackade som alltid när vi ses:) Så detta har varit en bra och mysig dag:)
Nyss har vi ätit lite mat och snart ska vi kolla på film "Muriels bröllop" och "Ett ufo i NewYork" vi hyrt, det får bli allt för idag här...
**********************************'***

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig dag. :-) Duktigt av dig att äta fruktsallad när alla andra äter goda muffins.
Jag ska snart ut och gå här nu, men gruvar mig lite för det är -19 ute.
Kram Sofia

Malin E sa...

Hej!
Vanilj kolan såg god ut den måste jag prova nån gång.Men det får väl bli nån lördag eftersom jag försöker hålla mig på veckorna nu måste fortsätta försöka gå ner lite...tråkigt men men..
Kram Malin

Åsa sa...

Hej vännen, vill berätta att du har en utmärkelse att hämta på min blogg! Kramis Åsa