söndag 18 januari 2009

Söndag kväll











Här är det söndag kväll och nu har snart denna helg passerat. Det är så trist att helgerna går så fort när man är ledig tycker jag..annat mot när man jobbar helg då går det minsann inte tiden fort..

Idag har vi kollat på lilla grabbens innebandy match men tyvärr så förlorade dom men de spelade toppen bra så de var duktiga ändå:)

Sen var det bara att åka hem och laga lite mat blev vv kasslergryta och kokt potatis till mej och de andra ville ha spaghetti och falukov. Sedan tog vi en långpromenad på över en timme och det var blåsigt och kallt men det var skönt ändå.

På em var vi hos några kompisar och fikade var ju trevligt...nu ikväll har vi ätit fruktsallad på hallon, banan, päron och apelsin och det var ju supergott!! har fått lite dille på fruktsallad nu det är ju bara för gott!!

Igår blev det en tur till ikea och småhandlade lite där och sen storhandling av matvaror var lite om vår helg.

Hoppas att alla ni andra haft en bra helg också.

**********************************************************************************

4 kommentarer:

Darkland sa...

Jag utmanar dig!:) Utmaningen består av att gå in i din fotomapp & gå in i 6:e mappen och lägga upp det 6:e kortet. Lycka till:)
Kram

Kortmakeriet sa...

Du har fått en utmaning av mig, kolla min blogg den 10 feb o gör samma sak på din blogg. Spalta upp o skriv dina egna svar..

Ha det så skoj, kram

Darkland sa...

Jag har utmanat dig i en annan sak på min sida, kika in får du se. Hoppas allt e fint med er. KRAM

Darkland sa...

utmanar dig igen;) Kika in på min sida så ser du:) Kram