söndag 18 januari 2009

Utmärkelse


Denna fina utmärkelse fick jag av en gullig vän som heter Åsa som skrev detta till mej:
*************************************
Och sen ger jag den till Rosarosor,som ni kan kika in hos här:
http://nyckelpigan72.blogspot.com/Din blogg är fin Milla, och jag blir alldeles salig över dina mumsiga recpet som du delger oss med. Det är oxå roligt att läsa den och samtidigt ha lite koll på vad som händer i ditt liv och att få ta del av dina stora killar.
**************************************
Tack så jättemycket Åsa jag blev såå glad för att du gillar att kika in hos mej och läsa min blogg:) Mer om Åsa kan ni läsa på hennes sida som är:http://antonia73.blogspot.com/
Jag ger mina utmärkelse till dessa gulliga vänner...
Några regler om denna utmärkelse är:"Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den!"
Motiveringen är att jag tycker så mycket om att läsa om din vardag hur du har det och vad som händer i ditt liv och för att jag tycker att du är en så rar mamma till dina barn för att du kämpar trots din värk. Många kramar till dej!!
Motiveringen är för att jag tycker att du är en riktig pyssel mamma som ständigt pysslar med dina barn och för att du har en sån fin grafik på din blogg och gör dina foton så fina med ramar och fina små grejer runt dina bilder. Kram vännen!!!

Inga kommentarer: