torsdag 15 november 2012

Ligger i sängen

Har nyss kommit hem från jobbet och ligger i sängen och kollar datorn lite det är snart dax att sova för klockan ringer 5.30 imorgon.
Imorgon är det fredag så skönt jag slutar tidigt också och det är ju ännu bättre det.
Ska till stan och möta upp ena sonen på eftermiddagen får bli en go fika då också.
På kvällen är vi bjudna på middag hos några kompisar så det blir en lagom inledning på helgen.

Jag ska nog ta och baka lite pepparkakor i helgen tänkte jag, det är ju så gott med hembakade pepparkakor har köpt nya mått också med pippi långstrump, hästen och apan så det blir ju lite roliga pepparkakor. Ska lägga dom i min nya fina stora röd och vit prickiga burk som jag köpte i Gränna i somras det blir fint.
Inte långt kvar till advent heller det är så mysigt jag beställde nya julgardiner i veckan till köket så det blir extra fint i köket i år.

Go natt

Inga kommentarer: