söndag 4 november 2012

Tänt ljus




Har varit och tänt ljus på mamma, mormor och morfars grav igår och satt fina kransar saknaden är enorm!!
Ikväll var vi där och tittade på alla fina ljus det var så vackert men sååå sorligt!!!
Jag mår så dåligt över att inte ha en mamma!!!!!!!!!!!Ingen att ringa till och bara få prata med hon var bara 56 år det är för tidigt!!
På onsdag skulle hon ha fyllt år älskade mamma!!
Älskade mormor och morfar så mycket fina minnen jag har av er och jag är så glad att jag har stått er så nära under hela livet och ni har gjort så mycket för mej!!
varför finns döden....

Idag har vi varit på astrid lindgrens värld i vimmerby med svärföräldrarna och haft en underbar dag så kul för Lucas han va helt i extas över att träffa pippi, emil och alla de andra. Åt sen en god middag inne i stan en mysig dag och sen avslutades den ju på kyrkogården och då kom alla tankar tillbaka till mina <3>

Inga kommentarer: