fredag 15 mars 2013

Längesen nu

Ja det var längesen jag skrev något här nu men jag har inte haft lust med något sista tiden...jag saknar min mamma mormor och morfar så det gör ont i hela mitt hjärta!!
Jag kan inte fatta att mina älskade ligger här i gravarna det är såå overkligt att de ligger jämter varann här och att allt detta hände inom några månader...nu börjar det närma sig årsdagen för mamma...
Älskar dom så mycket <3>
Min syster och jag ska ta tag i alla mammas saker nästa helg för vi har inte orkat än...

Annars så går dagarna men jag hatar denna snö som kom nu i veckan det var ju bra onödigt när det började bli så¨fint väder. Har varit ute och gått många långpromenader sista tiden och det mår man bra av.

Har även varit på plantagen och köpt mini påsklilja, krokus, pärlhyacint och murgröna och gjort egna grupper i fina krukor och fat blev så fint! älskar att pyssla med blommor blir glad av det.

Fredag idag och jag börjar snart att jobb blir ett 15-21 pass idag och sen hem och kolla på finalken i farmen blir precis lagom det. Imorgon skulle jag jobbat delat pass men har tagit ledigt orkar inte jobba delat pass och sen pendla 10 mil till jobbet och 2 timmars restid.
Idag har vi varit ute och gått en långpromenad i snövädret men solen lyste så det va härligt! stannade till och tog en fika hos en släkting också. Nu ska jag laga lite lunch blir potatismos och köttbullar innan det är dax att åka till jobbet.

Ha en fin fredag kväll

Inga kommentarer: