tisdag 19 mars 2013

Rådjur

Det här rådjuret stod utanför vårt köksfönster nyligen och åt fågelmat från fågelhuset som vi har och matar de små fåglarna med olika frön.
Jag var snabbt framme och fotade fick en jätte bra bild!
Jag förstorade bilden i 30x40 och satte in i ram och den sitter nu på väggen här så fint kort!

Det är tisdag idag och snart dax att åka till jobbet men det får bli en promenad först tänkte jag. Det här är min bästa vecka jobbar bara 3 dagar kort dag imorgon och på torsdag sen ledig resten av veckan.

 Igår var jag ledig och det va fullt upp hela dagen först fika hos en kompis Viveca på förmiddagen och hennes lille son på 1½ år va trevligt!
Sen hem och handla en hel del på en mataffär och så gjorde jag köttfärslimpa sås och potatis till mej och Lucas och en hel del matlådor till resten av familjen och en till mej till jobbet idag också.
På eftermiddagen var jag hos en annan kompis och fikade blev en supergod fruktsallad med massa färska hallon blåbär och jordgubbar och hallon kesella så himla gott till kaffet.
På kvällen va de stora grabbarna barnvakt till Lucas för Peter och jag va på föräldrarmöte på Lucas dagis. Det va kul vi fick se filmer som fröknarna spelat in på barnen.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Inga kommentarer: