söndag 8 juni 2008

Första inlägget


Ja då sitter man här med en blogg, efter lite tjat från min syster om att jag ska skaffa en blogg, har känt att det här inte är min grej men nu får jag väl prova för att se hur jag tycker att det är.

Det var ju svårt att komma på vad man skulle ha för namn på bloggen. Men kom på Rosa rosor för att jag gillar färgen rosa har alltid gjort det sen jag var liten och så gillar jag ju rosor också. Så det namnet får det bli. Något annat som jag älskar är ju jordgubbar så här kommer bilder på jordgubbar, blir riktigt sugen nu!!
Åt lite jordgubbar idag faktiskt fast i en jordgubbspaj och det är ju inte lika gott som att äta jordgubbar direkt från landet. När barnen och jag brukar plocka jordgubbar varje sommar så äter vi nästan mer än vad vi plockar..hihi..men gott är det ju:)
Nej nu ska jag snart sova så det här får räcka som det första inlägget, hoppas du är nöjd nu syster ...
Kram från mej...

1 kommentar:

Kortmakeriet sa...

Men vad skoj att min storasyster oxå skaffat sig en blogg! :D
Nu kan vi uppdatera oss även när vi inte pratar med varandra! Det är lite som en allmän dagbok.

Stor kram från lillasyster