lördag 14 juni 2008

Glass i stora lass
















Idag har vi varit i Söderköping på det berömda smultronstället och ätit massa glass. Här är glassarna som vi beställde in. De största tog Peter och Robin de hette Blueberry hills. Peter han tvingade i sig hela glassen!!!



Och efteråt så var han spyfärdig och hela vägen hem i bilen höll han på att spy:)här visar han upp sin skål att glassen är slut och nästa gång skulle han ta en mindre glass sa han.. jag orkade inte min alls för den är så stor också. En kul grej att åka dit har blivit att vi gör det varje sommar, men dyrt dessa 4 glassar kostade 420 kr!! En hel middag:)
Vi gick runt oc kollade i lite småbodar också jag köpte massa hårklämmor och örhängen, var mycket folk där inne så jag bara tog lite jag såg hade kunnat köpa ännu mer men det var så mycket folk för allt kostade 5, 10,20 kr.
På väg hem stannade vi till i Linghem hos Peters kompis Fredrik och hans tjej Eva-Lena de bor på landet och har massa djur och barnen åkte fyrhjuling på ängen. En kul lördag.
/ K




Inga kommentarer: