onsdag 11 juni 2008

Korten försvann



Idag var det ju skolavslutning för barnen var i kyrkan och sen i Jimmys klassrum där de sjöng, var himla fint!! Hemma sen kom mamma och syrran hit och vi åt jordgubbstårta och barnen fick lite för att de kämpat på så bra i skolan. Jag fotade ju en del under dagen och nu ikväll när jag skulle föra över alla foton jag hade i kameran det var 207 st..var ett tag sen jag la in dem i datorn. Ja då gick det inte att läsa in alla, det tog stopp på foto 115 har provat med allt men det går inte!! Stoppade tillbaka minneskortet i kameran och då gick det att se alla andra foton i kameran som inte kom upp på datorn. Vet inte vad jag ska göra blev så arg för det var foton från barnens skolavslutning bla från idag...Nån som vet vad det kan vara för fel??

Iallafall så var fotona från Jimmys konfirmation med som tur var!!! Som ni ser är det ett foto här med smörgåstårtorna jag gjorde till den dagen.

Nej nu är det dax att sova...

Gonatt från Kamilla






Inga kommentarer: