onsdag 12 november 2008

Min dagens prognos


Här kommer min dagens prognos...
Dag: Onsdag
Arbetstid: 06:45-15:00, haft p möte på em
Frukost: Naturell yoghurt, kellogs K, 1 knäckemacka med massa grönsaker på som paprika, gurka o tomat
Middag: Fisk, potatis, liiite sås, massa sallad
Kvällsmat: Vaniljyoghurt, kellogs k, i grov macka med massa paprika
Hört: Mix megapol på radion på våg till och från jobbet
Träning: 30 min promenad på min rast på jobbet, 1 mil på crosstrainern
Klädsel: jeans, vit skjorta, svart kofta
Frisyr: Uppsatt i tofs, lite hår hänger fram
Gjort ikväll: Packat till barnen de har åkt till Sälen nu med morfar, tränat, köpt godis o snacks till barnen som du skulle ta med sig på resan, mailat, pratat i telefon, gosat mede syrrans hund som är här
Väder: Solsken i morse, regn på kvällen
Frukt jag ätit idag: Mandarin, äpple, banan
Ska göra resten av kvällen: Kolla på Bonde söker fru, dricka kaffe.
Ja det var lite om min dag det...
Kram kram
*******************************************************

Inga kommentarer: