måndag 10 november 2008

Snart dax att åka till jobbet..


Ja då var det snart dax att åka till jobbet, denna helg har gått otrolit fort så den bara svissade förbi tycker jag.
Har lagt golv i R rum nu och rensat massor i hans saker, nu är en kompis här och tapetserar hans rum. Var i Linköping igår och köpte nya tapeter..hade gröna förrut i halva hans rum som var färdigt men det blev inget fint att fortsätta med tyckte vi. Nu är ju hela rummet klart så då valde vi blå tapeter istället med lite mönster på, blir jättefint!!
Kul att se hur det går framåt här...har firat mamma i lördags för hon hade fyllt år, så det blev paket och fika.
Söndag var det ju fars dag och vi firade både P och mina pappor och de blev ju glada för det de fick så då blev det ju ännu mera fika.
Kvällen igår var min favorit tv kväll när det var "Ensam mamma söker" och "Sanningens ögonblick", perfekt tv kväll:)
Sen målade jag loftet i R rum innan jag kröp i säng...
Nu ska jag väl fixa till mej lite här och åka till jobbet hoppas att ni alla får en bra dag på början av veckan.
Kramis
******************

Inga kommentarer: