torsdag 6 november 2008

Snart helg igen..


Veckorna går fort tycker jag det är snart helg igen och då är jag ledig som tur är, ska bli himla skönt:) det har varit mycket jobb nu och massa möten på lediga dagar det är inte alltid så kul faktiskt...
Idag jobbade jag till 15, sen var J och jag på stan och köpte nya jeans till honom, köpte även present till mamma som fyller år imorgon men vi ska fira henne på lördag.
I kväll har P föräldrar varit här och hjälpt oss att spackla och slipa i R rum och hallen, det går sakta fram iallafall..längtar tills allt blir klart och R kan flytta in i sitt rum. Idag har de varit här och gjort ett loft i hans rum och det blir coolt!!
Perfekt när kompisar sover över då kan de ligga där uppe och sova, ska be mamma sy massa kuddar i olika färger och former.
Nej nu ska jag öva på R svenska läxa en gång till så han kan lägga sig. Har städat hela huset och väntar på att golven ska torka som jag har skurat..
De godisarna som är på bilden är mina favoriter samt döskallar, men var evigheter sen jag åt sånt smågodis nu, det får bli några skumgodisar på helgen nån gång bara för de är billiga i points... eller vv choklad.
Det får bli allt för idag..
Kram o hej
*****************

Inga kommentarer: