onsdag 19 november 2008

Nu har det gått några dagar...


Ja nu har det gått några dagar sen min älskade lilla fågel somnade in och det känns fortfarande fruktansvärt och värst är tomheten ingen liten pippi som finns här, var hemskt att plocka bort alla hennes saker!!
I måndags var min syster här med sin hund och t o m hunden var ledsen, han letade efter fågeln och satt bara med huvudet ner, ville inte ligga på sin favvo plats bara gick runt med huvudet ner och såg verkligen ledsen ut!! så han kände ju också på sig att det var något som fattades....
Har läst en del på nätet nu om fåglar och det verkar som om det var något fel på Lúddes lilla lever det är flera olika saker som stämmer in...
Kan inte förstå att detta har hänt...är glad att jag har gulliga personer i min närhet som stöttat mej med mail, kramar, sms osv...det betyder så mycket fast jag har svårt att visa det för att man är så ledsen...
Vill säga tack till alla som bryr sig!!
Kramis
************

Inga kommentarer: