tisdag 25 september 2012

Buzzador

Photo: Hej alla Air Wick-buzzare!
Hoppas du och dina vänner fortfarande njuter av att komma in i ett rum och mötas av en fräsch och behaglig doft! I vilka rum använder du Air Wick? Vad tycker du själv om doftpinnarna och vilken respons har du fått från dina vänner?    Jag har fått äran att vara med och få prova de nya air wick genom buzzador och det var verkligen en toppen produkt som jag tänker köpa flera ggr. Jag kan varmt rekommendera dessa. Jag har en i björnbärsdoft i ena toaletten och en i lija doft på lilla toaletten och det doftar så fräscht bara man öppnar dörren. Min favorit blev björnbär den luktar mer frukt.

Sista tiden har jag grejat mycket hemma har bytt gardiner i de stora grabbarnas rum, i köket, i tvättstugan och igår även i sovrummet. Kände att jag ville ha nytt och fräscht så jag är så nöjd har även verkligen storstädat jättenoga rensat och slängt en hel del så man får lite bättre plats. Men jag var verkligen sugen på att göra om sovrummet ordentligt så igår var jag på jysk och köpte en del, hämta ut paket från ellos som jag beställt grejer till sovrummet från. Så nu blev det nya gardiner i svart, vit och grått, nytt överkast i grått på ena sidan och svart på andra sidan så när man bäddar så viker man upp en kant så blir det svart upptill om ni förstår hur jag menar. Sen nya vita kuddar 2 st och en grå/vit, 2 nya vita filtar, ny matta i svart/grått, nya lampa svart med grå skärm, svarta blomkrukor och så nya påslakarn och underlakarn i svart/vitt/grått. Så nu är jag sååå nöjd allt är nytt och fint och jag sov så gott i natt!!

Jag älskar mitt hem att få pyssla och ha det fint har även köpt höstblommor ljung, silverek och grankvistar och gjort fint på varandan i krukor och blomlådor och satt en ljuslykta med ett fint ljus som är batterier i som tänts i 8 timmar lyser upp så fint.
I helgen rensade jag även i mitt trädgårdsland där jag har jordgubbar, hallon, vinbär, björnbär, smultron, krusbär, rabarber, vindruvor.

Igår bakade jag även rågbröd 8 st och idag gjorde jag äpplepaj nyligen blev det 2 limpor också. Det är ju så kul att baka och det gör även min lilla snart 3 åring Lucas han har sitt bamse förkläde och kavel ser så gulligt ut.
Ha en fin kväll alla

Inga kommentarer: