tisdag 4 september 2012

Ledig dag



Idag är det tisdag och jag är ledig det är så skönt med lediga dagar och när vi är ensamma hemma Lucas och jag. Vi låg kvar länge i sängen imorse och gosade så mysigt!
Kollar på Lotta på bråkmakaregaten nu men ska väl gå ut en sväng. Jag frågade Lucas vad han vill göra idag när vi är lediga idag och då säger han att han vill att vi ska åka buss till stan och fika och leka i den stora lekparken. Det vill han typ alltid göra när vi är lediga ensamma. Vi åker ju bil eller går oftast men åka buss är ju extra kul:)
Får se om det blir det...borde ju åka till maxi och handla lite som man typ gör alla lediga dagar för det går ju åt en hel del matlådor och macklådor när det är 3 personer här hemma som måste ha det. Jimmy och Peter jobbar ju och Robin pluggar ju men har praktik varannan vecka så det blir en hel del som går åt...

Fotot här är från förra sommaren när vi var på Omberg och gick i skogen det är mysigt att gå i skogen och då ser man va liten Lucas var förra sommaren. Nu börjar han bli såå stor pratar massor, kan "allt själv"och har en egen vilja av stål:)
Är så glad över mina 3 fina söner de betyder allt för mej och jag är nog en hönsmamma lite också:)
Dax att sätta fart lite...

Inga kommentarer: