lördag 29 september 2012

Lördag

Ja här är det ju lördag börjde dagen tidigt eftersom det var en kille här som va kissnödig vid halv sju tiden och sen var jättepigg:) men vi låg kvar i sänen ett litet tag... sen packa vi lite matsäck för vi skulle åka till Linköping på speedway banan för Peter skulle åka speedway idag med veteraner för han har kört förr.
Var ju kul att titta på och jag filmade en del och fota men tyvärr börja det ju att regna efter ett tag och det var ju mindre kul.
I eftermiddag ska vi på kalas för min kompis Anna fyller 40 år så då ska vi grautulera henne. Sen blir det en soft lördag kväll jag är så trött idag...


Glömde ju berätta att i veckan var min syster här ooch fika på äpple paj med vaniljsås som jag gjort och jag fick en hjärt ljusstake som var så fin och en  bukett med rosa rosor och rosa gerbia jag älskar rosa blommor!! Rosa är liksom jag::) flera expediter i affärer har sagt att rosa är min färg och det stämmer ju.

Ha en bra lördags kväll!

Inga kommentarer: