lördag 1 september 2012

Lördag morgon

 
Här är det lördag morgon vi ligger i sängen alla tre och gosar det är så mysigt att slippa gå upp på morgonen stressa. Bollibompa är på tv.n som Lucas kollar på.
Idag blir det att gå på marknad som är här i närheten bara det inte regnar för då går jag inte..
Igår var det fredag och jag va ledig, jag började ju jobba lite smått i torsdags bara 5 timmar det gick ok efter allt som hänt men lite jobbigt var det ändå. Så det kändes bra att va ledig igår. Blev först att jag städa huset bädda rent och massa såna måsten. Trist men skönt när det är klart:)
På eftermiddagen blev det en tur till stan med min syster köpte present till stora sonen som fyller 19 nästa vecka och sen till Robins tjej som också fyller snart.
På kvällen lagade jag kyckling rullar som vi åt med sallad ihop med min syster. Sen hade hon gjort en supergod björnbärspaj som vi åt med vaniljglass. Jag som inte äter såna sötsaker egentligen smakade lite ändå och den var så god.

Såg nu att jag glömt att skicka iväg detta så gör det nu istället..nu ska vi till marknad.
Kram K

Inga kommentarer: