måndag 3 september 2012

Ego bild



Ego bild på mej för nån månad sen när vi var på liseberg och i bakgrunden så är stora sonen och lilla sonen. Den lille är livrädd för kaninerna som är på liseberg så jag va tvungen att sätta mej först och visa att de inte är farliga:)

Idag har jag jobbar 6.45 -16 har varit supertrött jobbade igår också 12-21 så jag va hemma halv tio och 6.15 var det dax att åka till jobbet igen så det va inte många timmar mellan.
Har bakat på jobbet idag det blev kola kakor och drömmar är så kul att baka ju och de gamla blir så glada.
när man kommer hem så är det första man möts av "va ska vi äta idag" av grabbarna...fy jag har ingen fantasi alls för mat...jag lever typ på sallad bara o keso till sen blir det massa yogurt med linfrö, bär, solrosfrön.
Bäst att börja med nån mat då...

Inga kommentarer: