söndag 30 december 2012

Gott nytt år

Vill passa på att önska er gott nytt år alla ni som läser på min blogg och jag hoppas att ni får ett bra nyår. Jag önskar att mitt år blir mycket bättre än det som varit.
2012 har varit mitt värsta år någonsin!!! min mamma mormor och morfar har gått bort bara med några veckor/månaders mellanrum det har varit 3 begravningar, urnnedsättningar, splittring av hem det har varit hemskt!!!!!

Ja nu har julen varit och det är synd att det går så fort bara man pysslar och grejar massor sen är det över på bara några dagar. Jag bakade massor pepparkakor, lussebullar, jullimpor, mjuk pepparkaka, saffranskaka, julgodis fast bara några sorter bounty, knäck, mozartkulor.
Gjorde paket adventkalender till Lucas, laga massa julmat. Men vi blev bortbjudna på julmat på julafton hos pappa o sambo det va gott och trevligt. På kvällen kom svärföräldrarna hit på julgröt och skinkmacka och sen lite glögg och julgodis.
Var mängder av julklappar hela dagen!!

Juldagen var vi bjudna på middag hos svärföräldrarna ihop med min familj pappa anna  syster och min farmor. Fick god kalkon potatis sås och sallad så gott efter all julmat.

Ja imorgon är det ju nyårsafton jag jobbar till 12.30 kvällen är vi bjudna på middag så det blir ju trevligt.

kram

Inga kommentarer: