onsdag 12 december 2012

Pulkaåkning

Nu på förmiddagen så har jag skjutsat Robin till skolan och sen när vi hade på oss alla vinterkläder Lucas och jag så tog vi med oss pulkan och gick till pulkabacken det var så kallt men vi hade kul och det var ju huvudsaken:)
När vi kom hem nyss så stod vi framför brasan och värmde oss och jag sitter här med en kopp kaffe nu och kollar datorn lite.
Idag är min lediga dag men får inte va ledig ändå för det är föreläsning genom jobbet i Mjölby hela eftermiddagen... skulle ju vart skönt att va ledig för det har varit mycket här senaste dagarna.
Det var ju kalas och allt förberedande med bakning, göra tårta osv...
Men det var ju en stolt liten kille här som fyllde 3 år och han va såå glad för alla fina paket som han fick och att vi sjöng för honom och han fick blåsa ljusen i tårtan.

Igår eftermiddag hade vi barnkalas här hemma så det var ju full rulle igen så idag skulle jag behöva va ledig..tänkte göra pepparkaks hus med Lucas men det får bli på fredag när jag är ledig.

imorgon är det ju lucia så då blir det att gå till dagis och titta på dagis när alla barnen lussar för oss det är så gulligt att titta på, sist så ropade Lucas mamma mamma så fort han fick se mej och ville inte alls va med i lucia tåget:)

Nu lite mer kaffe

Inga kommentarer: