torsdag 16 oktober 2008

Blev ju som jag trodde...



Ja som rubriken lyder så blev det som jag trodde imorse... åkte ju till jobbet men mådde illa typ hela dagen på jobbet så vid 14 stod jag inte ut längre och åkte hem blev ju bara en fjärdedels karens så man inte förlorar allt för mycket pengar.
P hade fått åka hem han också på fm från sitt jobb för han kräktes flera ggr, R fick vara hemma från skolan för han mådde så illa.
När jag kom hem somnade jag direkt o sov i flera timmar, sen har jag mest legat i sängen hela kvällen. Har bara vart uppe och duschat varmt, ätit lte vitt bröd. Ska vara hemma imorgon också så jag hoppas att jag är lite bättre iallafall. Så tråkigt att må så illa!!!

2 kommentarer:

Darkland sa...

Men usch vad jobbigt o må så illa:( Krya på er vännen!!
Kram

Åsa sa...

Krya på dej vännen=)
Kram