fredag 3 oktober 2008

Fredagkväll


Fredagkväll är det här och jag sitter uppe här själv och det är himla skönt ibland. Alla andra sover..jag är ledig i helgen och jag får äntligen sovmorgon imorgon och det ska bli så skönt för det kändes som det var längesen jag fick det.
Igår köpte jag mej en crosstrainer, kul!! har velat haft en sån länge men nu slog jag till och köpte en. Perfekt att träna lite på hemma när det spöregnar och man inte kan gå ut och gå.
Annars händer det mest det vanliga här med läxor, jobb, möten, föreläsningar. Ja livet rullar på som vanligt tycker jag
Ville bara skriva några rader, har lagt av mej med bloggandet lite men det kommer väl tillbaka.
Ha det bra i helgen alla mina vänner och ni andra som jag inte känner...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är!! Det var skoj att äntligen få ta den där fikan idag!