lördag 18 oktober 2008

Ledig lördag




Idag mår jag bättre och det känns ju himla skönt:)
Idag gick vi upp tidigt klockan var 7:30 skönt att gå upp skapligt ibland för då hinner man med lite.
R och P gick ut och la tak på ena sidan på garaget och jag bakade rågbröd som vi åt till frukost när de kom in sen.
Senare kom en kompis till P och de isolerade garaget och satte takreglar och hann massor.
Jag åkte till stan och träffade syrran och köpte paket till P som fyller år imorgon, sen var vi och tog en fika på Ströget..
Sen blev det en sväng till Ica maxi och småhandlade lite och sen hem och packade upp och lagade lite mat blev korv och pasta för de övriga och vv mat till mig.
Och nu framåt kvällen tränade jag på min crosstrainer, körde 1,3 mil det kändes bra gjort faktiskt:) Hipp hopp hurra:);:)
Sen blev det att storstäda hela huset och det känns så skönt efteråt när det är rent och fräscht och luktar gott!
Ikväll har jag gjort kycklingrulle som vi har ätit och det var ju himla gott, nu ska jag väl kolla lite på tv:n och koppla av lite.
Känns som man hunnit med en hel del idag och det är skönt att känna så ibland liksom att det kan vara skönt att få sova ut och slappa.
Ha en trevlig helg alla..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^





Inga kommentarer: