lördag 25 oktober 2008

Fortfarande inte bra....







Min Ludde är fortfarande inte bra och det känns så himla tråkigt och ledsamt... jag känner sån maktlöshet för jag ser att hon inte mår bra men jag kan inget göra...det är hemskt som det är att jag måste "tvinga" i henne penicillin i en spruta och hålla fast henne. Hon vill verkligen inte och jag känner ju att hon har tappat förtroendet för mej nu. Hon har ju alltid älskat att gosa och vara med mej men nu vill hon inte det för hon vet att jag ska ge medicin..
Det är nu inne på femte dagen med penicillin men det har inte blivit bättre tycker jag så jag vet inte vad man ska göra....
Jag mår så himla dåligt över detta och kan inte tänka på något annat....
På bilden som jag satte in ser ni min stora björnbärsbuske det har blivit massor av björnbär på den i år och jag har gått ut med en skål och hämtat in lite att ha till frukost på yoghurten och det är ju bara så gott:)
Det är lördag och jag är ledig i helgen vilket känns så himla skönt!!
Vaknade vid nio tiden och låg kvar en stund, sen gick jag upp och tränade på crosstrainern och körde 1,2 mil och det kändes ju skönt efteråt...
N ska jag greja här igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker så himla synd om dig! Usch jag vet hur det känns man har sitt sjuka djur i tankarna hela tiden.
Skitjobbigt när man måste tvinga i dem medicin.
Hoppas verkligen du får bli glad över att Ludde är frisk snart!
Du kan iaf vara glad över en sällsynt fin björnbärsbuske!