söndag 5 oktober 2008

Dagens efter...


Här är det dagen efter och det hör verkligen inte till vardagen längre för mej kan jag ju säga.....
Började med att vi var själva i helgen P o jag och vi lagade lite mat grillade kycklingfilé på teflongrillen inne gjorde klyftpotatis och det ar så gott.
Kollade på en film som var kanonbra, sen kände jag för att smaka på päronvodkan som jag köpte i Danmark i somras blandade med fruktsoda och det blev ju verkligen gott...
Sen blev det visst några stycken och jag började känna mej lite snurrig, pratade i telefon med en kompis också och sen var syrran här.
Ja sen hamnade vi på stan på ett nytt ställe som öppnat men det var inget vidare, lite folk, trist musik..köpte bara en drink som vi båda mådde dåligt av sen åkte hem tidigt. P somnade ju direkt men det snurrade som fasen i mitt huvud så jag kunde ju inte lägga mej fy fasen vad jag ångrade att jag tog något igår....
Vaknade vid 8:30 idag av att vovven vi är hundvakt till kom med en nalle och la i min säng.
Har blivit en riktig slödag och det är så tråkigt!!!ill Ikea och gott där idag och ätit kinamat men blev inget med det..
Hoppas ni andra får en bra dag!!!1
Kram
Skulle ha åkt t

1 kommentar:

Veronica sa...

Kul att läsa om din dag - hoppas att du mår bättre idag *ler* Jag har en sån oöppnad päronvodka - har inte blitt av att jag smakat än ;) God??