torsdag 16 oktober 2008

Mår illa...


Nu sitter jag här tidig morgon och ska strax åka till jobbet men jag mår så himla illa...
Mamma hade magsjuka igår och nu mår inte R så bra heller..och igår när jag gick och la mej kände jag mej så konstig.. och nu mår jag illa...vet ju inte om man ska gå till jobbet eller inte. Men får göra det och sen får jag väl åka hem ifall det blir sämre.
Igår var jag på fröäldrarmöte med J klass det var massa information för gymnasiet. Min stora kille ska ju redan söka in till gymnasiet och det är inte klokt vad fort tiden går!!!
Sårt att välja vad de ska läsa till och om betygen räcker till det man vill läsa.
Var intressant att gå på f mötet iallafall.
Nej det blir bara några rader från mej på morgonkvisten här för jag måste åka till jobbet.
Kramis
**************************

Inga kommentarer: