onsdag 13 augusti 2008

Fullt hus


Idag har det varit fullt hus här och jag är himla trött nu..
Började på fm då kom 2 tjejer hit, det var våra kompisars flicka och sen hennes kompis, till grabbarna och de 4 höll ju på och fjanta sig..jaga runt, bråka och höll på...kasta i varann i poolen m.m...
Sen kom det 4 kompisar till hit och det var full fart.. men då fick de gå ut!!
Stekte massa pannkakor till de barnen som var här och hälsade på. Jag är inte så förtjust i pannkakor så jag åt majskolvar och det var ju gott det också!!
På em var vi och hämtade Jimmys nya dator som han har beställt så vi höll på och greja med den Jimmy och jag. Slutade ju med att vi storstädade hela hans rum. Han tyckte det ju var superkul med en ny dator och det förstår jag ju!!
På kvällen kom vårea kompisar hit och Johan hjälpte peter och snickra och Anna och jag har suttit och fikat och pratat i många timmar.
Fick hem massa nya kort idag som jag äntligen har fram kallat..hade ju inte framkallat kort på ½ år, blir inte detsamma att titta på kort i datorn bara tycker jag.
Köpte 2 nya album idag men har inte ens hunnit att sätta in korten i albumen för det har varit fullt upp idag!!
Har dessutom bakat thekakor idag också för matbrödet var nästan slut såg jag i frysen...
Hoppas på att morgondagen blir mycket lugnare iallafall.
Nu ska jag sova.
Kram och gonatt...

Inga kommentarer: