söndag 3 augusti 2008

Söndag



Idag har jag fortfarande haft värk är precis öm efter sprutan igår..sen mår jag illa som fasen av alla tabletter jag äter. Har inte orkat gjort så mycket idag.
Peters pappa och Peters kompis Johan har varit här idag och lagt de sista tegelpannorna på huset och sågat av tegelpannorna så plåten kommer rätt sen har de snickrat de var här från 9.30-18.30 så det blev en hel del gjort!! På eftermiddagen kom Johans tjej Anna hit och vi satt hela em och kvällen ute på altanen och drack kaffe och snackade.

På kvällen nu åkte vi till Mc donalds för jag ville så gärna ha de där glasen de har det var sista dagen idag..tyvärr var de bara svartgrå glas fast det skulle vara limegröna. Men de var slut tyvärr..jag vill så gärna ha rosa och lila glas men det verkar omöjligt att få tag på. Har budat på tradera men folk är som tokar på de glasen går inte att vinna en auktion..ett limegrönt glas jag bjöd på blev på 105 kr + frakt och det är lite väl mycket tycker jag.. vann iallafall ett lila, men vill ju ha ett lila till är ju inte kul att bara ha ett lila.
Nu ska vi slappa resten av kvällen, kanske kolla på en film.
kram och hej..

Inga kommentarer: