måndag 4 augusti 2008

Regnig dag


Idag har det regnat precis hela dagen, inte kul alls...visst kan det vara mysigt med lite regn men jag tröttnar så fort.
Vill kunna vara ute, sitta ute på altanen och äta frukost o läsa tidningen, pyssla lite med blommorna osv..
Idag har jag ringt jobbet och berättat allt som hänt med min arm och de förstod att jag har sån värk och önska krya på mej!
Pratade med min vän Åsa i telefonen ett bra tag och sen kom hon hit och fikade med sin pojke vi satt i ca 3,5 tim och fikade och snackade var himla kul!!
Hon hade med sig denna gulliga blomma och kruka till mej på bilden för att jag ska krya på mej och det blev jag jätteglad för, gulligt gjort!!
Ikväll har vi spelat lite spel bla China schack och Uno ganska så kul faktiskt. SEn kollade jag på en film Surbabian Girl el vad den nu hette..har redan glömt det...men den var inte så där jättebra tyckte jag.
Har messat med flera vänner och det är alltid kul när det plingar till i telefonen!! Nu ska jag sova snart så detta var allt för idag.
Gonatt..

Inga kommentarer: