söndag 17 augusti 2008

Tråkig söndag


Här har verkligen varit en tråkig söndag..började skapligt tog en sovmorgon min sista för imorgon kallar jobbet igen tråkigt nog!!
Var ute och gick en promenad efter frukosten och det var så skönt, sen åkte vi till Byggmax och köpte virke för Peter och en kompis skulle snickra. Jag hade tänkt att greja i trädgården. Mamma var här igår och vi rensade land och jag rensade häcken på framsidan det var en del ogräs och det ser ju inte så kul ut. Hade tänkt fortsätta och fylla på barkmull och kasta sommarblommorna som har blivit förstörda av allt regn!!
Men så började det ju att spöregna!!! Det har regnat hela dagen så man har inte kunnat greja med något som man hade tänkt och planerat...trist!
Har skrivit till 3 vänner och kollat på tv bara typ, mitt favvo program "Leila bakar" tycker hon är kanonbra!!!
Så det har varit skittrist dag:(
Har iallafall grejat med barnens väskor och packat gympa kläder till skolans första dag efter sommarlovet.
Jag har ju fortfarande ont i min arm men får gå och jobba ändå pga den där läkaren som jag fick istället för min vanliga.
Det är allt för idag...
Kram K

2 kommentarer:

Malin E sa...

Usch jag tycker du ska försöka få komma dit igen och verkligen få din läkare som du haft innan annars väntar du tills du får honom! Är ju inte bra att börja jobba för tidigt för då kanske armen blir sämre och det tar längre tid att läka nästa gång. Fy för dumma doktorer!
TACK för inlägget i min blogg oxå!
Jag är verkligen skitnöjd med tröjan!!
Det är trist när det regnar så och man inte kan göra sånt aman planerat.Jag behöver rensa mitt lilla jordgubbsland nu oxå men som sagt regnet får allt försvinna lite först och sen lite höststädning.Skura rent polen och ta in den ta in studsmattan osv osv.
Här börjar barnen på tisdag i skolanoch dom tycke rinte alls det ska bli kul utan vill vara lediga mera...fniss..undrar vem dom fått det oifrån...*visslar*
Kram

Darkland sa...

Verkar vara en dum läkare du fick. Inte kan man bli bra så fort heller.:( Tycker du ska gå till vc igen o höra med nån annan doktor. KRAM till dig!!