onsdag 6 augusti 2008

Marknad


Idag och imorgon är det Skänninge marknad en väldigt stor marknad där det finns massa både bra saker och massa krims krams...
Först skjutsade jag in Robin och hans kompis vid middagen för de skulle gå ihop flera kompisar. Och de skulle ju gå där på kvällen också och dessutom sova hos farfar, för de ska gå imorgon också...
På kvällen åkte Peter och jag också in en sväng också hade bestämt att vi skulle göra det om det vart fint väder och solen sken så det blev en tur på marknaden.
Köpte det som ni ser på bilden ett måste är ju naturnötter som jag tycker så mycket om:) sen blev det ju massa strumpor var 14 par för 100 kr det tycker jag är himla billigt!!
Som ni ser på bilden finns det en lite knölig kartong med kokosbollar också.....det var så att efter marknaden så åkte vi till Peters jobboch hämtade ett cykelställ som vi fått och han fällde ju sätet och la in cykelstället....och där låg kartongen med kokosbollar:):) halva kartongen blev rätt så platt kan jag ju säga *skratt* gissa vem som får äta upp dom...
Gonatt...

3 kommentarer:

Åsa sa...

Åh vad roligt med marknad, det gillar jag men går sällan på det...
Kram Åsa

Anonym sa...

Nämen gud. Hej Kusin vad kul att jag hittade din blogg.

Vad trist att läsa om din arm, hoppas du kurerar dig snabbt. Härligt att höra att du peter o barnen mår bra. Åkte förbi erat hus för någon vecka sedan. Pappa gräver på några gator längre bort. Vilket jobb ni gjort.

Sköt om er Kram

Darkland sa...

Hej gumman! Satt o skrev till dig i morse och du har antagligen brev i morgon:) Nu har jag med startat en blogg;) Men tycker det e så svårt att få till nåt bra;)
Kram
Lisa