måndag 25 augusti 2008

Måndag morgon


Här sitter min söta pippi och vaktar telefonen:) Hon flyger ofta ner dit och sätter sig ser ju lite kul ut faktiskt..
Idag är det måndag och jag är ledig idag också och det känns himla skönt måste jag säga..när alla andra gick till jobbet och skolan imorse var jag ledig!!
Skjutsade barnen till bussen och var nästan så de missade bussen för R var himla trött imorse så det blev lite stressigt...
Fick köra ifatt bussen några hållplatser och sen kunde de hoppa på bussen som tur var!!
När jag kom hem bytte jag om och gick en långpromenad redan kl 7:10 imorse det var så skönt, knappt en människa syndes till. Sen hem och duschade gjorde inpackning i håret för det var så trassligt. Måste verkligen gå till frissan snart och toppa och färga utväxten..grabbarna ska npog klippa sig idag för de börjaer också bli långhåriga!!
Tänkte ta och baka något matbröd snart, är sugen på något nybakat grovt bröd, får se vad det blir för något..nån som har något bra recept? Tar gärna mot det..
Ska kolla lite vad jag har för recept i min favvo bok, så hejdå så länge..
/ K

Inga kommentarer: