onsdag 20 augusti 2008

Jobb


Ja då var man inne ordentligt i vardagen igen nu är det jobb och läxor för hela slanten..både på gott och ont...
Det var ju jättekul att träffa alla jobbarkompisar igen och vissa har man ju saknat massor.
Barnen har både redan fått läxor första veckan det tycker jag är lite väl tidigt faktiskt!! de kan väl iallafall få gå första veckan utan läxor...
Jag hade tagit semester denna helg som kommer för längesen och nu fick jag reda på att den gått igenom så nu jobbar jag bara imorgon en kort dag till 15, sen är jag ledig i 4 dagar och det ska bli skönt med en mjukstart!!
Snart ska vi iväg och kolla på J fotbollsmatch, som tur är har det slutat regna och solen skiner!! För en halvtimme sen var jag ute och gick en promenad och halvvägs så började det ösregna så jag blev ordentligt blöt!! men som tur var så hade jag luvtröja så jag slapp bli allt för blöt om huvudet iallafall:)
Det har ine hänt mycket de senaste dagarna för när jag kommit hem från jobbet har jag mest bara lagat mat och sen varit ute på promenad och småpysslat lite här. Ska väl surfa vidare en stund och sen ge mig iväg till fotbollsmatchen.
Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Hur går det på jobb med armen och värken?? Skönt att du blev ledig och fick en mjukstart - det är inga fel alls. Själv är jag ledig till tisdag och det känns skönt :) Kram