lördag 30 augusti 2008

Lördagkväll


Har visst inte bloggat på ett tag nu, har märkt att tiden inte finns riktigt som jag vill när man jobbar. Det har varit mycket med barnens läxor denna vecka!! Allra helst för J märks att han går i 9:an nu för det är redan mängder med läxor!
Tills mi fredags hade han 4 läxor på en och samma dag!!!!
Jag satt uppe till kl 23:30 med honom och hjälpte till det var matte, karta som de hade stort prov på, skriva ett cv, och en jätteuppgift att skriva 3 sidor dataskrift om kinesiska muren... fy det blir ju att man själv får tänka till och tyå gå om skolan med alla läxor...
Idag har vi varit i Linköping och letat efter present till pappa som fyller år imorgon..det är inte det lättaste vill jag lova för han har allt!!!
Höll på att bli tokig till slut...
Det är BRA mycket lättare att köpa present till tjejer tycker jag..
Det är massor av födelsedagar nu i höst..om 1 vecka fyller J år, i okt fyller både R och P år, sen i nov fyller mamma syrran och P pappa + att det är fars dag..sen är det jul!!!!
Blir många paket att hitta på..till barnen vet jag vad jag ska köpa och har redan börjat handla också.
Nej det får bli allt för idag...

Inga kommentarer: