söndag 13 juli 2008

Inget roligt besked..



Igår lördag morgon blev vi väckt av telefonen, det var morfar som ringde och grät och sa att mormor hade fått en härtinfarkt och låg på intensiven. Jag blev så ledsen för mormor och morfar betyder sååå mycket för mej!!!

Det är så otäck känsla att ha en klump i magen och må så dåligt!!

Hämtade morfar och syrran och vi åkte till sjukhuset då såg mormor rätt "pigg" ut ändånhon hade ju massa slangar och det ser ju otäckt ut...vi satt hos henne och jag köpte lite tidningar till henne. Sen blev hon trött och vi åkte hem och morfar földe med oss hem. Ja livet ska man inte ta för givet.. det är mycket man inte vet med sig...

Här är ett nytt foto på mej sen i fredags förresten..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ledsamt och höra om din mormor =( Hoppas att hon blir bättre och får komma hem snart. Fint foto på dej vid poolen - jag längtar till vår är klar oxå. Postar brev till dej idag. Ha det gott på första semesterdagen - ja alla de andra oxå såklart;) Kram Vera

blåbär72 sa...

Ja det är väldigt ledsamt med mormor för hon betyder såå mycket för mig!! Men idag fick jag ett glatt besked att hon blivit bättre så det känns bra!!