fredag 11 juli 2008

Semester


Äntligen har jag semester och det är såå skönt att få veta att man är ledig i 4 veckor!
Igår kom min goa vän och jobbarkompis Jill upp till jobbet och gav mej detta på bilden det är brieost och min favvo ost halluomi och olika kex sorter så gott!!
Och hon skrev ett gulligt kort att jag ska ha en bra semester, blev så himla glad för detta!! Det var så gulligt gjort av henne och sånt värmer ända in i själen!!
Grejen är att det är lite internskämt med just ost och kex också...:)
Det var nämligen så att i onsdags kväll hade vi grillfest för de gamla på jobbet och det var ett stort fat med ost och kex också till och vi kunde bara inte låta bli att smaka brie osten och kex haha... vi åt hela tiden och blev så mätta på det...
Så nu fick jag ju massa ost och kex själv av Jill att ha på semestern:)
Idag är det ju första semesterdagen vaknade vid 9 tiden och solen sken och jag och syrrans hund Harry var ute och tog en morgonpromenad på 1 timme, men när vi gick började det att ösregna så typiskt!!!
Jag hoppas att det kan klarna upp något för ikväll ska vi ha lite fest med några kompisar och vi tänkte ju grilla, det blir ju inte detsamma och sitta inne..är bara att hålla tummarna på att solen kan komma fram.
Igår var det så fint väder här jag kom hem från jobbet och la mej ute och solade och badade i poolen det var såå skönt!!
På kvällen kom några kompisar med barn och vi satt ute på altanen till klockan var 23:30 nästan och det var skönt! Barnen de badade i poolen och hade jättekul. Men man kan ju hoppas på att det blir fint senare framåt kvällen. Snart ska jag ta och åka och handla på Ica Maxi en sväng.
Kram och hej..

Inga kommentarer: