söndag 6 juli 2008

Ludde



Härkommer 2 bilder av min älskade pippi Ludde, det är en hona fast hon får heta Ludde ändå. För när vi köpte henne trodde vi att det var en hane, men det visade sig ju att det inte var för hon har lagt obefruktade ägg..så då fick vi ju det bekräftat att det var en tjej:)
Så därför får hon heta Ludde ändå..
Hon är så otroligt tam, men bara mot mej!!
Vill vara med mig hela tiden..när jag duschar är hon med och sitter och kollar, på morgonen när hon hör att jag är vaken flyger hon och letar efter mig och lägger sig gärna i sängen och ska gosa om jag är där.
Älskar att äta popcorn...då går hon ner i skålen och ligger där och blir arg om någon annan ska ta popcorn:) När jag sitter vid datorn är hon med och sitter på skärmen för att kolla vad jag gör..
Sen som ni ser på bilden så älskar hon att gosa, vill göra det jämt!! Hon är så mjul och len min pippi!!

Inga kommentarer: