torsdag 17 juli 2008

Liseberg




Nu har Peter och jag kommit hem från vår minisemester, vi åkte i tisdags till Göteborg och tog in på ett hotell. På kvällen gick vi på Liseberg och jag vann **STJÄRNVINSTEN** en stoor plopp, så kul:):) Här ser ni mej på Liseberg med min vinst hihi...:)


Jag har jämt sån tur och vinner stjärnvinsten varje år, har vunnit en röd stor nalle, en megastor rosa nasse min favvo:) sen flera olika stora kexchoklad, schweitzernöt, mjölkchoklad m.m. alltid kul att vinna tycker jag!!

Peter har total otur i spel och vinner aldrig jag har nog aldrig sett honom vinna en endaste grej på såna hjul spel... Han försökte vinna på detta chipshjulet men det blev inget.

Var lite läskigt att gå på Liseberg för det hade precis hänt en olika när vi var där, en karusell hade ramlat bort, läskigt!!! så en stor del av Liseberg var avspärrat...

Senare gick vi hem ganska så skapligt för vi skulle upp tidigt på morgonen sen..återkommer mer om detta...

Inga kommentarer: