fredag 18 juli 2008

Ludde & Harry



Här är ett roligt kort som jag nyss knäppte, Ludde som sitter på köksbordet och Harry som kollar på, så sött!!
Idag är vi hundvakt åt Harry han trivs bra här för han gillar min mat:):)
Idag har han varit ute och gått 3 proenader också, det är bra med hund för då kommer man ut.
Idag är det fredag och nu har 1 vecka på semestern redan gått, det går fort... man är ju van med sovmorgon nu och det är så skönt att slippa ställa klockan. Märks ju på barnen också att de vänder på dygnet, Robin har en kopis här som sover över och idag sov do till kl 12:30..
Idag har Peter, Jimmy och jag grejat med min röda bil, vi hämtade bilen från en lada där bilen stått och jag har tvättat o vaxat bilen och den blev ju kanon fin..det är en kille som ska köpa bilen..men nu har jag nog ångrat mej..vet inte om jag vill sälja den måste fundera lite till...
Jag har gått och blivit dyng förkyld nu och det är inte kul alls... Peter har varit och spelat fotboll med grabbarna och då var jag ute och gick en promenad med Harry och sen hem och lagade mat blev baconlindad kycklingfile. Nu blir det till att koppla av resten av kvällen.. Peter kollar på en trist westernfilm och jag tänkte kolla på någon film som jag har på datorn här...
Ses...
Kram K

Inga kommentarer: