torsdag 3 juli 2008

Trött






Idag är det torsdag och jag är så trött..jobbade 7:30-16 idag det var ganska kul på jobbet för i eftermiddag var det jordgubbsfest och det var gott med jordgubbar, soligt och varmt väder.

Men nu när jag kom hem blev jag astrött.. orkar typ inget mer än att bara ligga på sängen och surfa. Så idag får det bli lugnt, jobbar bara imorgon och sen är ja ledig i 2 dagar...

Igår kväll höll jag på i mitt trädgårdsland, det är kul!! Har planterat jordgubbar, smultron, hallon, rabarber, vindruvor både gröna och blå, svarta vinbär, röda vinbär, björnbär, blåbär, sallad, morötter, dill, gräslök, tomater...tror jag fick med allt. Det är iallafall en hel del och det är så kul att se hur det växer från dag till dag.

Har fått en del ogräs på plattorna och garageinfarten ser så fult ut så igår sprutade jag ogräsgift och idag hade det vissnat ner massor så det var effektivt till tusen!!

Nej nu ska jag surfa vidare, återkommer med foton från mitt land sen.




Inga kommentarer: