måndag 21 juli 2008

Sköldpadda


Idag var syster och jag ute och gick på en morgonpromenad längs kanalen och rätt som det var såg vi något som satt på en sten..det var en sköldpadda!!! Vi blev verkligen chockade och visste inte riktigt vad vi skulle göra..antagligen så har den rymt eller så har någon satt den där nere vid vattnet...
Vi tyckte så synd om den så vi tog med den tillpolisstationen och de blev ju något förvånade när vi satte upp en sköldpadda påderas disk:):)
De visste inte riktigt vad de skulle göra..de fick sig ett gott skratt iallafall...
Annars idag har jag målat på z panelen undertakutsprånget idag vit grundfärg..var och köpte vanlig vit färg också såjag kan fortsätta att måla vidare imorgon igen.
Har sen inhandlat tabletter mot värk på hälsokostaffären idag för min arm hoppas på att det hjälper!!
Köpte sen massa vattenmelon, honungsmelon och färsk ananas det är ju bara för gott gjorde en god pasta sallad också.
Just nu sitter min pippi på dataskärmen blir lite svårt att skriva men hon vill vara med mej jämt:=)
Det var lite om min dag..

Inga kommentarer: